Tel: +421 903 240 801 | Email: info@anteaconsulting.sk

ČLÁNKY A VIDEÁ

Na našom blogu nájdete zaujímavé tipy a inšpiráciu pre váš úspech

Jaroslava Vaculciakova v relacia Obcan Radio Lumen Antea Consulting

TIME MANAŽMENT V KRÍZE, rozhovor v Rádio Lumen

O svoje tipy na efektívny time manažment nielen v karanténe som sa podelila v rozhlasovej relácii Občan v Radiu Lumen.  V rámci interview sme sa bavili o tom, ako zvládať manažovanie času v koronakríze. Hovorila som o tom, prečo multitasking nefunguje, aké sú najčastejšie chyby pri plánovaní času a aj to, že „kto neplánuje, plánuje neúspech. Ak aj vy začínate svoje pracovné dni...

Celý článok
Antea Consulting Blog DISC profil_kariera_vzdelavanie typy osobností

Je každý manažér vhodný LÍDER v kríze?

Osobnostný profil manažéra a typológia osobnosti to môžu naznačiť Súčasná krízová situácia značne preverí leadership schopnosti mnohých manažérov. Zvládnuť takúto náročnú situáciu si vyžaduje lídra s veľkým „L“. Osobnostná typológia DiSC rozlišuje 4 typy osobnosti – Dominantný (D), Influencer (I), Stabilný (S) a Konštruktívny (C) typ. Každý typ osobnosti má iné prirodzené predpoklady na zvládanie krízových situácií a každý z nich...

Celý článok
trend home office time manažment čas výsledky kríza antea consulting

6 tipov na efektívny „home office time manažment“ v kríze

Time manažment je dlhé roky často skloňovaná téma. Ľudia neustále hľadajú spôsoby, ako byť efektívnejší a ako zvládať všetky každodenné povinnosti. Na time manažment školeniach učím mnohé praktické tipy, ako byť v dnešnej uponáhľanej dobe efektívnejší. Marec 2020 však dal pojmom ako home office time manažment úplne nový rozmer. Mnohí ľudia museli v dôsledku šírenia koronavírusu zostať doma a využívať...

Celý článok

Aké budú trendy v oblasti vzdelávania v roku 2020?

Chcete úspech tímu? Líder musí zvládnuť najskôr sám seba...

Celý článok

Forbes: MANAŽÉR MÔŽE NA MÍTINGU ZAUJAŤ V ŠTÝLE STEVA JOBSA

Manažér vchádza do miestnosti, v ktorej sa koná prezentácia. Zatvára za sebou dvere a kráča k miestu, z ktorého má prehovoriť k najvyšším predstaviteľom spoločnosti, ďalším manažérom, zamestnancom alebo členom svojho tímu či oddelenia. Sedia tu všetci, ktorým odoslal pozvánku s časom, miestom konania, témou a očakávaniami. Chce si získať ich pozornosť a ešte väčšmi túži, aby si ho prítomní vypočuli. Tak čo má urobiť? Po...

Celý článok

7 TIPOV, AKO NA MILENIÁLOV

Na konferencii Od manažéra k lídrovi 2019, ktorú sme organizovali v spolupráci s týždenníkom Trend, sme sa bavili s top lídrami zo sveta biznisu aj s influencermi na tému “Ako na mileniálov”. Popri hlbokých a inšpiratívnych myšlienkach skvelých spíkrov sme sa aj zabavili a zhodli sa na 7 tipoch, ako pracovať s mileniálmi. Mileniáli, ľudia vo veku 15 – 35 rokov, dnes už aktívne ovplyvňujú pracovný...

Celý článok

Forbes: AKO ZVLÁDNUŤ PRÁCU OD DEVIATEJ DO PIATEJ?

Všetko sa mení. A inak to nie je samozrejme ani na pracovisku. Kým v minulosti fungoval model práce od 9:00 do 17:00, dnes s ním môžu mať zamestnanci problém. Niektorí splnia svoje povinnosti skôr a svoj ostatný čas zabíjajú sledovaním sociálnych sietí a odrátavaním minút ba aj hodín do konca pracovnej doby. Ďalší sa zase od rána do poobedia ani nepostavia od svojho pracovného...

Celý článok

Forbes: AKO SA ZMENIŤ Z MANAŽÉRA NA LÍDRA

Zamestnanci trávia na pracoviskách podstatnú časť svojho života. Je preto prirodzené, že chcú nasledovať niekoho, s koho hodnotami sa vo veľkej miere stotožňujú. Reč je o lídrovi a vizionárovi, ktorý v nich dokáže vyvolať nadšenie, chuť prekonávať sa a prekračovať všetky možné a občas i na prvý pohľad nemožné hranice.  Zdroj článku: FORBES | Náhľad článku z FORBES K takémuto cieľu sa často v spoločnostiach približujú aj...

Celý článok
Emócie v biznise rozhovor v TA3

TA3: VIDEO ROZHOVOR: EMÓCIE V BIZNISE

Emočný kvocient je jedným z hlavných faktorov, ktoré určujú náš úspech v živote.

Celý článok
Antea Consulting Blog Preco nevieme komunikovat hadka muz a zena

PREČO NEDOKÁŽEME „NORMÁLNE“ KOMUNIKOVAŤ?

10 najčastejších chýb v komunikácii V poslednom čase sa na mňa obracia čoraz viac firiem s požiadavkou, aby som im pomohla zlepšiť komunikáciu vo firme. „Máme šikovných a talentovaných ľudí, ale nevedia medzi sebou komunikovať. Bežná konverzácia často prerastie do hádky alebo do kriku, jeden zvýši hlas, druhý sa urazí… Ľudia skrátka nevedia medzi sebou slušne, normálne a konštruktívne komunikovať.“ V ďalších firmách majú...

Celý článok